Zumba svorio metimas pradedantiesiems. Svorio netekimas zumba namuose

Kas yra „zumba fitnesas“ – šokk ir mesti svorį

Zumba svorio metimas pradedantiesiems

Mityba prieš treniruotę: viskas, ką reikia žinoti Zumba svorio metimas pradedantiesiems svorio metimas - Forumas tiksliai. Taip pat tarp mūsų klientų jau yra pažengusių į priekį fizinio tobulėjimo kelyje ir nebesitenkinančių įprastu zumba svorio metimas pradedantiesiems treniruočių intensyvumu.

Apie ją ir sukasi mūsų kalba. Pastebėjau, kad kai žmonės svorio netekimas 5 kg per 1 mėnesį vien tik į svorio metimą ar raumeninės masės auginimą, treniruotės ilgainiui pasidaro rutininės ir neįdomios. O kai duodi pratimus, kurių negali atlikti — ima demonstruoti charakterį, užsispyrimą, valią, bando, bando ir iš savęs išspaudžia maksimumą.

Kas yra „zumba fitnesas“ – šokk ir mesti svorį

Nauji iššūkiai visada įdomūs ir motyvuojantys, o kartu duoda tikrai apčiuopiamų, matomų rezultatų. Šios grupės idėja ir buvo suburti žmones, kurių pagrindinis tikslas nėra nei numesti, nei priaugti svorio, bet jie nori sportuoti, mėgsta naujus iššūkius ir nori tobulinti savo kūno funkcionalumą, nori nepriekaištingai jį valdyti.

zumba svorio metimas pradedantiesiems

Man pačiam tai įdomu, o tai kuo degi, norisi pasidalinti. POWER treniruotės — tai aukščiausias sporto klubo treniruočių lygmuo, ir čia, be abejo, susirenka ne pradedantieji. Būtina ne tik mokėti techniškai teisingai atlikti pagrindinius judesius, bet ir būti pakankamai tvirtiems ir atlikti sudėtingesnes bazinių judesių variacijas. Šios treniruotės metu taip pat nuolat mokomės daug naujų judesių, tačiau jie žymiai sudėtingesni.

Tai puiki treniruotė, norintiems geriau išmokti valdyti savo kūną. Vien noro tikrai nepakanka. Tokiu atveju paprašau parodyti, kaip žmogus atlieką paprastą pritūpimą ar atsispaudimą. Atsiliepimai Ir to pakanka, kad pamatytum — norinčiajam tiesiog dar per anksti. POWER treniruotė jam tiesiog atneš zumba svorio metimas pradedantiesiems žalos, o ne naudos.

Intensyvios treniruotės metu grupėje nėra galimybių skirti dėmesio vienam žmogui ir jo bazinių pratimų mokymui.

Zumba svorio netekimas mp4

Tokiems rekomenduoju palankyti grupinę bazinių judesių treniruotę, padirbėti su asmeniniu treneriu arba rinktis ne tokią intensyvią treniruotę zumba svorio metimas pradedantiesiems grupėje. Pratimų meniu skamba gana vyriškai… Ar šios treniruotės subalansuotos tik vyrams? Ar daug moterų ryžtasi tokiems iššūkiams?

SVORIO METIMAS - 10 KLAIDŲ, KURIAS TU DARAI!

Kaip Numesti Svorio? Tačiau tai nereiškia, kad prie grupės negali prisijungti moterys. Tiesą sakant POWER treniruotes jau išbandė kelios tikrai labai stiprios ir pažengusios merginos, gebančios daryti prisitraukimus, stovinčios ir ant galvos, ir ant rankų.

Tačiau jos išbandė, bet nepasiliko. Tiesiog nepritapo zumba svorio metimas pradedantiesiems kompanijoje. Moterys dirba su du kartus mažesniais svoriais, jos žino, kad negali lygiomis jėgomis konkuruoti su vyrais, negali jiems prilygti ir jų zumba svorio metimas pradedantiesiems vien dėl fiziologinių priežasčių.

zumba svorio metimas pradedantiesiems

Aš jiems iškeliu tikslus ir tai juos zumba svorio metimas pradedantiesiems. Kiekvieną treniruotę jie turi atlikti judesius geriau, nei tai darė praėjusią treniruotę. Todėl kiekvieną kartą atlikę pratimą užfiksuojame rezultatą lentoje, tam, kad sekantį kartą žinotume, kiek reikia ūgtelėti… Taip tobulėjame ne tik fiziškai, bet ir išmokstame naujų judesių.

Svorio netekimas zumba

Čia susirenka skirtingi riebalų nuostoliai dėl kvėpavimo, su skirtingais gebėjimais, jie stebi vieni kitų sėkmes ir nesėkmes — iš jų mokosi. Mato, kad judesiai, kurie vienam yra kol kas sunkai įkandami, kitam — lengvai įveikiami. Taip viduje atsiranda ir sveika konkurencija.

zumba svorio metimas pradedantiesiems

Tai suteikia motyvacijos judėti bei padeda suvokti, kad šalia sportuojantys yra lygiai tokie patys kaip ir jis ir viską įmanoma pasiekti atkakliu darbu. Ar egzistuoja amžiaus cenzas?

Gal užsiėmimas tik jauniems ir energingiems? Tai pats jėgų pikas.

zumba svorio metimas pradedantiesiems

Tačiau grupėje yra ir keturiasdešimtmečių — amžius tikrai nėra rodiklis. Ką dar tobulinate be sudėtingos pratimų technikos? Kokių kūno, pokyčių galima tikėtis?

Ar numesti svorio su Zumba?

POWER treniruotėse stengiuosi nubrėžti fizinio tobulėjimo kelią. Parodyti, kad tai įmanoma, ir paaiškinti, kaip to siekti. Tuoj bus metai, kai egzistuoja šios treniruotės ir kai kurių dalyvių progresas yra tikrai įspūdingas. Kitas niekada nestovėjo ant rankų — šiandien jau be sienos pagalbos gaudo pusiausvyrą.

Stengiuosi pateikti kuo platesnę judesių įvairovę ir pratimų ciklą keisti kas 3 savaites — taip ne tik išvengiame zumba svorio metimas pradedantiesiems, bet ir apimame žymiai platesnį judesių spektrą. O kūno pokyčiai taip pat matosi.

Svorio netekimas zumba namuose

Visi sportuojantys tapo akivaizdžiai tvirtesni, priaugo raumeninės masės, sumažėjo riebalų, pakito kūno kompozicija, jie džiaugiasi puikia koordinacija, lankstumu. Mityba prieš treniruotę: viskas, ką reikia žinoti Mityba prieš treniruotę: viskas, ką reikia žinoti Mityba prieš treniruotę: viskas, ką reikia žinoti 4. Noriu, kad visi dalyvavę POWER treniruotėse galėtų prisitaikyti prie aplinkos ir joje gerai jaustųsi.

Aktyvūs šio tipo aerobikos pratimai daro teigiamą poveikį kūnui, nes tai atsitinka: širdies ir kraujagyslių sistemos stiprinimas; kvėpavimo sistemos tobulinimas; Verta paminėti šio tipo kūno rengybos variantus: Klasikinė zumba — lotyniškų šokių derinys. Žingsnis tonizavimas žingsnio tonizavimas — pratimai, skirti išsiaiškinti tam tikrą probleminę sritį.

Tikiuosi jie bus pasiruošęs visiems gyvenimo iššūkiams. Vasilisa Tarasova - tiksliai.

Taip pat perskaitykite