Svorio netekimas potraukio

Kaip numesti svorio ir kovoti su potraukiu

Tu ne vienas. Laimei, geriau supratęs PMS apskritai ir maisto potraukį, moterys gali sulaikyti nuo dietos naikinimo ciklo. Tada jūsų bloga nuotaika verčia jus pasakyti:" Po velnių!

Kaip nugalėti potraukį saldumynams | icomos.lt

O kai kurių žmonių reakcija į išsipūtimą ir dėl to, kad reikia atlaisvinti diržą, paskandina save ledų kremuose. Šokoladas yra populiariausiųjų parado numeris 1, po jo dažniausiai seka kiti saldumynai, sako Goldsteinas. Sūrus maistas, ypač traškučiai, yra tolimas trečdalis.

Hormonai kalti Hormoniniai atoslūgiai ir šuoliai, atsirandantys per visą moters ciklą, yra pagrindiniai PMS kaltininkai. Estrogeno lygis didėja ir mažėja, taip pat streso hormono kortizolio lygis, aiškina Pamela Peeke, MD, MPH, autorė Kova su riebalais po 40 ir medicinos profesoriaus padėjėjas Merilendo universiteto medicinos mokykloje Baltimorėje.

Kūnas nori juos išlaikyti suderintus".

Motyvacija judėti. Kaip lengvai numesti svorio? kaip numesti svorio slidinėjimas

Kai kortizolio lygis yra pakankamai didelis, organizmas įsijungia savo kovos ar bėgimo reakciją, moteris tampa labiau metabolizuojama ir sužadinamas jos apetitas. Ar moteris trokš saldumynų ar kruasanų, priklauso nuo dar vieno žaidėjo: smegenų cheminio serotonino, sako ji.

Daugumai moterų, sergančių PMS, sumažėja serotonino kiekis, kuris sukelia potraukį angliavandeniams, nes organizmas serotoninui gaminti naudoja angliavandenius. Priežastis: Paprasti cukrūs metabolizuojami greičiau nei sudėtiniai angliavandeniai, todėl jie pasižymi greitu serotonino taisymu. Jei kortizolis yra aukštyn, bet serotoninas yra gana normalus, moteris dažniau trokšta riebalų ir angliavandenių derinio be didžiulio saldaus komponento, pavyzdžiui, kreminio sūrio pakrauto bagelio, sako Peeke.

Ryšys su cukrumi kraujyje Kiti tyrimai susiejo PMS su mažo cukraus kiekio kraujyje arba hipoglikemijos būsena antroje mėnesinių ciklo pusėje, sako Susan M. Priešmenstruacinio sindromo savipagalbos knyga: moters vadovas, kaip visą mėnesį jaustis gerai.

Kaip numesti svorio ir kovoti su potraukiu Atsakymai į tai kaip numesti svorio? Kaip sudeginti daugiau riebalų?

Nesvarbu, svorio netekimas potraukio tai yra cukraus, kortizolio ar serotonino kiekis kraujyje, ekspertai sako, kad valgyti didžiules ledų, šokolado ir traškučių porcijas nėra vienintelis būdas patikrinti lygį - iš tikrųjų jie yra blogiausi būdu.

Tinkamos svorio netekimas potraukio ir gyvenimo būdo įpročiai padės pasiekti tą patį, o rezultatai bus ilgalaikiai.

Laida „Laikas veikti“: kaip numesti svorio ir jį išlaikyti? liekni žemyn

Kaip kovoti su maisto potraukiu Taigi, kaip moteris gali kovoti su PMS potraukiu ir nepriaugti svorio? Valgykite kompleksinius angliavandenius Nors gali atrodyti, kad prieštarauti mitybai, Wurtmanas siūlo užkąsti daug sudėtingų angliavandenių, kai tik pajuntate ateinančių lieknėjimo norma priepuolį.

Dabar paėmę keletą papildomų kalorijų ryžių pyraguose, vėliau išvengsite reido.

svorio netekimas potraukio

Maiste taip pat turėtų būti daug sudėtingų angliavandenių, tokių kaip viso grūdo duona, makaronai ir grūdai. Venkite perdirbto cukraus Paprasti cukrūs padidina insulino sekreciją, o tai sumažina cukraus kiekį kraujyje, paaiškina Larkas. Ir jei insulino lygis pakyla pakankamai, apetitas angliavandeniams ir riebalams padidėja.

  • Valgau sveikai, bet nelieknėju: daktaras Unikauskas atskleidė priežastis Svorio netekimas potraukio.
  • Kaip numesti svorio ir kovoti su potraukiu - Namų patarimai, kaip numesti riebalus

Išbandykite tuną su trupučiu mažai riebalų turinčio rapsų aliejaus majonezu ant ryžių pyrago, sako ji, arba porą šaukštų linų miltų baltymų kokteilyje.

Gerkite daug vandens Aštuonios ar maždaug taurės vandens per dieną padeda išplauti kūną ir sumažinti pilvo pūtimą, sako Peeke.

  1. Bendri negalavimai Viršsvoris ir svorio netekimas Dažniausia viršsvorio priežastis — per didelio kalorijų kiekio suvartojimas, nepaisant to, ką teigia pacientas.
  2. Nuorodos kopijavimas Tačiau, nors šie pakilimai ir atoslūgiai priklauso nuo aplinkybių, kartais dėl staigaus libido sumažėjimo vertėtų susirūpinti.

Venkite druskos Dieta, kurioje mažai druskos, sumažins pilvo pūtimą ir skysčių susilaikymą, bet taip pat gali padėti sumažinti aukšto kraujospūdžio riziką, sako Wurtmanas.

Venkite riebalų "Riebalai sulėtina angliavandenių virškinimą ir pasisavinimą.

Ar PMS sabotuoja jūsų dietą?

Ir jūs nesijausite geriau, kol jūsų organizmas nesugers angliavandenių ir nepaverstų jų serotoninu", - paaiškina Wurtmanas. Apribokite kavos ir kolos kiekį Sumažinkite kofeino suvartojimą, kad jaustumėtės mažiau įsitempę ir dirglūs ir palengvintumėte krūtų skausmą, pataria Amerikos šeimos gydytojų asociacija AAFP.

svorio netekimas potraukio

Maistą perpjaukite per pusę Larkas sako, kad valgant iki šešių nedidelių patiekalų per dieną, o ne po tris didesnius patiekalus, cukraus kiekis kraujyje gali būti stabilesnis, o tai sumažins drožinius.

Ši strategija gali padėti numesti svorį, net jei neturite PMS, priduria Goldsteinas, pažymėdamas, kad amerikiečiai yra linkę toliau valgyti, kol jų lėkštės bus švarios, dar ilgai po to, kai jos bus pilnos.

Viršsvoris ir svorio netekimas

Viskas, kas sustiprina stresą, skatina ilgesnius maistinius kaloringus maisto produktus, pvz. Be to, alkoholis gali išeikvoti PMS kenkiančio vitamino B organizmą ir sutrikdyti angliavandenių apykaitą.

svorio netekimas potraukio

Daug miego Pažymėdami, kad dėl miego trūkumo jūs esate irzlesnis ir dar rečiau kontroliuojate savo mitybą, ekspertai rekomenduoja aštuonias valandas per parą. Be to, tyrimai parodė, kad žmonės, kurie miega per naktį, gyvena ilgiau.

Tautvilės Šliažaitės patarimai, kaip atsikratyti papildomo svorio

Spręsti maisto potraukį sportuojant Bet kokia fizinė veikla, pradedant plaukimu ir bėgimu, skatina širdies veiklą, padidins serotonino kiekį ir sumažins kortizolio kiekį, sako Peeke. Nors dauguma ekspertų rekomenduoja sportuoti 30 minučių, keturis ar šešis kartus per savaitę, net 10 minučių pasivaikščiojimas sukels rimtą potraukį jūsų potraukiui, sako ji. Be to, jei labai prakaituojate, atsikratysite vandens ir jausitės mažiau išsipūtę, sako Wurtmanas.

Mažesnis svoris – geresnis gyvenimas? | icomos.lt

Kai kurie tyrimai rodo, kad proto ir kūno veikla, tokia kaip joga ir taiji, gali padėti moteriai nusiraminti, tuo pačiu sumažinant kortizolio kiekį ir padidinant serotonino kiekį, sako Peeke. O patyrusio terapeuto masažas sukelia tą pačią naudą. Papildai taip pat kovoja su maisto potraukiu Nors nėra įrodymų, kad papildų vartojimas gali padėti sumažinti maisto troškimą per se, tyrimai parodė, kad tam tikri vitaminai ir mineralai gali padėti pagerinti jūsų nuotaiką ir svorio netekimas potraukio jus sveikesne mityba, pažymi Peeke.

svorio netekimas potraukio

Taip pat perskaitykite