Nusistatyti tikslus ir uždavinius svorio metimui. 2. „TecnoNutri“

Svorio palaikymo tyrimas

Moksliškai įrodyta, kad mūsų gyvenimo būdą stipriai lemia mūsų psichologija ir su ja susiję veiksniai.

Tik 5 proc. Šiems žmonėms įvairūs sutrikimai dažniausiai pasireiškia jau ankstyvoje vaikystėje.

nusistatyti tikslus ir uždavinius svorio metimui

Greitas svorio metimas, dietosstaiga padidėjęs fizinis krūvis gali padėti atsikratyti vieno kito kilogramo, tačiau, kaip tai paveiks mūsų savijautą ir kaip tai atsilieps ilgalaikėje perspektyvoje? Taikant įvairias svorio metimo metodikas rezultato galima pasiekti pakankamai greitai, bet ar ilgam? Sulieknėti yra lengviau nei ilgam išlaikyti norimą svorį. Pakartotinis svorio metimas ir sugrįžimas dar vadinamas jo-jo efektas gali būti pavojingesnis sveikatai ir gerai savijautai, nusistatyti tikslus ir uždavinius svorio metimui per didelis, bet pastovus svoris.

Jeigu nekeisime gyvenimo būdo, mitybos, psichologijos, santykių ir nusistatyti tikslus ir uždavinius svorio metimui aplinkos, negalėsime pasiekti norimų pokyčių — ilgalaikio norimo svorio išlaikymo. Vilita Kepežinskienė © Organizatorių nuotr.

nusistatyti tikslus ir uždavinius svorio metimui

Anksčiau trūkdavo maisto produktų, ne viską buvo galima gauti, tačiau šiomis dienomis pasirinkimas gausus, o pagrindinė problema yra žinių nebuvimas arba atvirkščiai — per didelis jų kiekis. Kuo sunkesnėje padėtyje yra žmogus, tuo labiau jis tiki visokiais stebuklingais svorio metimo būdais kodavimais, dietomis, tabletėmis ir pan.

Svorio palaikymo tyrimas

Žmonės dažnai sako, kad jie neturi valios laikytis dietų ar kažkaip kitaip kontroliuoti savo svorio, bet jie nepagalvoja, kiek jie turi valios kiekvieną dieną nešioti antsvorį su savimi.

Deja, žmogus, nepakeitęs gyvenimo būdo, negalės pasiekti ir išlaikyti norimo rezultato ilgalaikėje perspektyvoje. Yra dvi svorio mažinimo ir gyvenimo būdo keitimo priemonės: individualus modelis ir socialinio palaikymo modelis.

Individualus modelis — žmogus pats siekia rezultato, pasikliaudamas savo žiniomis ir turima informacija. Vadovaujantis šiuo modeliu rezultatas dažnai nepasiekiamas arba pasiekiamas tik iš dalies ir dažniausiai ilgai neišlaikomas. Mokslininkai visame pasaulyje teigia, kad svorio subalansavimo procesas turi būti vykdomas kartu su specialistu, gydytoju, treneriu, su kažkuo, kas dirba kartu su jumis socialinio palaikymo modelis.

Pasiekti norimą rezultatą be palaikymo ir kontrolės bus labai sunku.

30 geriausių svorio metimo programų

Asociatyvi nuotr. Jų yra trys: eksternalinis, emociogeninis ir ribojantis. Moksliškai įrodyta, jei turite antsvorio — jums būdingas vienas iš šių sutrikimų.

Kai tikslai (ir jų nebuvimas) varo į neviltį - 5minReikalai S02E35

Eksternalinį mitybos elgesį lemia išoriniai veiksniai bei aplinka, todėl sprendimas pavalgyti dažnai priimamas ne dėl to, kad žmogus iš tiesų yra alkanas, o todėl, kad pamatė kažką sukeliančio apetitą: gražiai padengtą stalą, skanaus maisto reklamą ar valgantį kitą žmogų. Tai gali būti valgymas draugijoje arba tiesiog todėl, kad maistas yra pastebimoje ir lengvai pasiekiamoje vietoje.

Tokį mitybos elgesį lemia ne tik didesnis apetitas ypač saldumynams, desertams, kepiniams, riebiam maistuibet ir lėtai pajuntamas, nevisavertis sotumo jausmas.

nusistatyti tikslus ir uždavinius svorio metimui

Apkūniems žmonėms sotumo jausmas atsiranda vėliau ir pajaučiamas kaip mechaninis skrandžio užpildymas. Būtent dėl sotumo jausmo nebuvimo, kai kurie žmonės pasirengę valgyti visada, jeigu tik yra maisto ir jis yra matomoje vietoje.

nusistatyti tikslus ir uždavinius svorio metimui

Šį mitybos elgesio sutrikimą turintys žmonės dažniausiai maistą perka kažkam kitam vaikams, anūkams ir pan. Jei tik maisto namuose yra — jie jį suvalgys. Pagrindinis pasipriešinimas yra tada, kai žmogus rimtai nežiūri į save ir savęs nevertina.

Esant šiam mitybos elgesio sutrikimui, noras valgyti kyla ne dėl to, kad žmogus alkanas, bet dėl to, kad jaučia emocinį diskomfortą: jaudulį, nerimą, susierzinimą ir pan.

Galima teigti, kad tai streso malšinimas maistu, kai valgis tampa ir vaistu, ir geriausiu draugu, ir visų problemų sprendimu.

Iš visų mitybos elgesio sutrikimų emociogeninis pasireiškia dažniausiai — 60 procentų žmonių.

  1. Gebėjimas kontroliuoti save.
  2. Įstatymas kuojos svorio netekimas
  3. Padės rudadumbliai numesti svorio
  4. Numesti svorio dabar peter barnovsky, Ar galiu lieknėti per 8 savaites?
  5. 30 geriausių svorio metimo programų
  6. Svorio palaikymo tyrimas - zaliovelniotakais.lt
  7. Laimei, net ir tie, kurie neturi laiko ar pinigų praleisti sporto salėje, gali rasti alternatyvų paprasčiau treniruotėms ir dietoms.
  8. Paprašykite žmonos numesti svorio

Svarbu pažymėti, kad šis elgesio tipas būdingas tiek apkūniems, tiek ir normalų kūno sudėjimą turintiems žmonėms. Stresą slopinant įvairiu maistu, dažniausiai renkamasi lengvai pasisavinamus, kaloringus produktus, kuriuose daug riebalų ir angliavandenių.

nusistatyti tikslus ir uždavinius svorio metimui

Trečiasis mitybos elgesio tipas — ribojantis. Tai perdėti mitybiniai savęs apribojimai ir per griežtos dietos, kurias neišvengiamai keičia dar didesnio persivalgymo laikotarpiai — ydingas griežto mitybos ribojimo ir dietų nutraukimo ratas. Žmogus nuolat patiria stresą, ribodamas save visada jaučia stiprų alkį, o persivalgydamas kenčia dėl to, kad vėl priaugo svorio ir visos jo pastangos buvo beprasmės.

Vyraujant šiam tipui, žmogus jaučiasi prislėgtas, jam kyla vadinamoji dietinė depresija — emocinis nepastovumas, padidėjęs dirglumas ir išsekimas, vidinė įtampa ir nuolatinis nuovargis bei bloga nuotaika.

Nusistatyti tikslus ir uždavinius svorio metimui

Svoris po nėštumo ©  Shutterstock Norint subalansuoti mitybą, sulieknėti ar priaugti raumeninės masės yra labai svarbu išsikelti konkretų tikslą ir nusistatyti laiką, kada tas tikslas turėtų būti pasiektas.

Kitas svarbus momentas yra siekiamo tikslo išlaikymas ilgalaikėje perspektyvoje.

Tikslų nusistatymas ir jų teisingas suformulavimas svarbus, norint pasiekti bet kokių numesti svorio dabar peter barnovsky gyvenime. Yra daugybė mokslinių tyrimų, kurie tai pagrindžia. Tikriausiai ir patys pastebėjote, kad vienus tikslus įgyvendinate lengviau, nei kitus, nors, atrodo, jie vienodai sunkūs ar lengvi.

Koncentruojantis į rezultatą svarbu išsiaiškinti jį ribojančius veiksnius, supančią aplinką, psichologinius veiksnius, kurie gali trukdyti ir trukdo tikslo pasiekimui.

Ir svarbiausias uždavinys — turėti kas jus palaiko, konsultuoja ir padeda siekti užsibrėžto tikslo. Onkologo užrašai Kaip laiku aptikti vėžį ar net užkirsti jam kelią?

Taip pat perskaitykite